• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

DWE ICT voor het PO

  • Innovatie in onderwijs
    • Onze visie
    • Adoptie sleutel tot succes
  • ICT Infrastructuur
    • PO Clouddiensten
    • Identity Management
    • Digitale leer- en werkomgeving
    • (Mobile) Device Management
    • Netwerk
    • Telefonie
    • Devices
    • Werkplek- en netwerkbeheer
    • Servicedesk
  • Office365 oplossingen
    • SchoolPortaal
    • LeerlingPortaal
    • Leerling 360
  • DWE Academie
  • Apps
    • EduConnector
  • DWE ICT
    • Over ons
    • Support
    • Vacatures
    • Nieuws
    • Klanten
    • Contact

Support

Support

Veel scholen in het PO en het VO hebben niet het personeel en de kennis voor een eigen ICT-afdeling. Een externe partij waar u altijd op kunt terugvallen voor ICT-vraagstukken is dan uitermate praktisch. DWE ICT helpt scholen graag om zorgeloos, praktisch en efficiënt te werken.

Remote Support

Remote

De medewerkers van DWE ICT helpen u graag. Liefst zo snel mogelijk, zodat de school bij problemen met computers, netwerken, systemen, telefonie, verbindingen of software direct kan rekenen op support. Veel problemen worden via een remote verbinding opgelost. Lukt dat niet gelijk, dan worden acuut de juiste stappen ondernomen. Bang dat u niet over het juiste jargon beschikt om uit te leggen wat het probleem is? Helemaal niet erg. Gewone mensentaal spreken we allemaal, dus wij ook!

Ik ben klant van DWE ICT

Storing of probleem? Onze helpdesk werkt als volgt:

  • storingen of problemen meldt u op werkdagen tussen 07:30 en 17:30 uur via (035) 5480 112 of via servicedesk@dwe-ict.nl
  • u wordt zo snel mogelijk geholpen, vaak direct al als u belt of mailt
  • werkzaamheden tot een half uur worden niet doorberekend
  • hebben wij langer dan een half uur nodig, dan komt uw call op onze actielijst
  • kosten voor call werkzaamheden worden separaat in rekening gebracht
  • om nare verrassingen achteraf te voorkomen, nemen we eerst met u door wat er nodig is
  • noodgeval buiten kantooruren? DWE ICT heeft een speciaal mobiel storingsnummer als onderdeel van een Service Level Agreement. Uw contactpersoon bij DWE ICT informeert u graag verder over deze Storingsdienst.

Ik ben nog geen klant van DWE ICT

Veel scholen in het PO en het VO hebben behoefte aan een goed bereikbare en deskundige ICT-servicedesk. Dat werkt eenvoudig:

  • gebruik van onze helpdesk is kosteloos voor opdrachtgevers met een ICT-service-overeenkomst
  • onze netwerkspecialisten zijn bereikbaar op werkdagen tussen 07:30 en 17:30 uur via (035) 5480 112 of via servicedesk@dwe-ict.nl en helpen u direct
  • onze helpdesk biedt directe telefonische ondersteuning bij problemen met computers, netwerken, telefonie, verbindingen of software
  • u wordt vakkundig geholpen, in gewone mensentaal. Zo kunt u snel weer verder!

Nu een storing?
Bel (035) 5480 112 of mail naar servicedesk@dwe-ict.nl

Sitemap

  • Home
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Oplossingen

  • PO Clouddiensten
  • Identity Management
  • Digitale leer- en werkomgeving
  • (Mobile) Device Management
  • Netwerk
  • Telefonie
  • Devices
  • Werkplek- en netwerkbeheer
  • Servicedesk

Office365

  • SchoolPortaal
  • LeerlingPortaal
  • Leerling 360

Contact

Eikenlaan 10
3755 CP Eemnes

Weerbroek 1
6666 ML Heteren

info@dwe-ict.nl
035-5480 110

DWE ICT © 2019 | Privacy verklaring

Copyright © 2019 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in

DWE ICT gebruikt cookies om onze website(s) te analyseren en te verbeteren en voor marketingdoeleinden. Door gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in. Akkoord!Privacyverklaring