Servicedesk

Veel scholen in het PO en het VO hebben niet het personeel en de kennis voor een eigen ICT-afdeling. Een externe partij waar u altijd op kunt terugvallen voor ICT-vraagstukken is dan uitermate praktisch. DWE ICT helpt scholen graag om zorgeloos, praktisch en efficiënt te werken.

Remote

Veel servicewerkzaamheden kunnen op afstand worden uitgevoerd door middel van Remote Support. De medewerkers van DWE ICT kunnen op een afstand op uw computer meekijken en het probleem vaak gelijk oplossen. Wij helpen u het liefst zo snel mogelijk, zodat ú snel weer verder kunt met uw werkzaamheden. Heeft u problemen met uw computers, netwerken, systemen, telefonie, verbindingen of software? Dan mag u rekenen op onze support. Lastig om uit te leggen wat er aan de hand is? Geen nood. Onze medewerkers praten in begrijpbare taal!

24/7 bereikbaar voor noodgevallen

Wilt u ook buiten de reguliere kantooruren van DWE ICT ondersteuning om risico’s op uitval te minimaliseren? Dat kan! DWE ICT biedt een 24×7 storingsdienst die paraat staat in geval van calamiteiten. Zo is uw school verzekerd van continuïteit. Is dat niet afdoende, dan is er – als aanvullende dienst – uiterlijk binnen vier uur na melding een netwerkbeheerder van DWE ICT op uw school om het probleem ter plekke te verhelpen.

Serviceniveaus

Het gewenste serviceniveau leggen wij in overleg met de school vast in een servicecontract. Er zijn meerdere niveaus mogelijk, net wat past binnen uw organisatie.

Heeft u een storing of probleem?

  • Storingen of problemen meldt u op werkdagen tussen 07:30 en 17:30 uur via (035) 5480 112 of via servicedesk@dwe-ict.nl.
  • U wordt zo snel mogelijk geholpen, vaak direct al als u belt of mailt.
  • Hebben wij langer dan een half uur nodig, dan komt uw case op onze actielijst.
  • Kosten voor case werkzaamheden worden separaat in rekening gebracht.
  • Om nare verrassingen achteraf te voorkomen, nemen we eerst met u door wat er nodig is.
  • U wordt vakkundig geholpen, in gewone mensentaal. Zo kunt u snel weer aan de slag!
  • Noodgeval buiten kantooruren? DWE ICT heeft een speciaal storingsnummer als onderdeel van een Service Level Agreement (SLA).

Bent u ook op zoek naar functionele ICT voor het PO?

Betaalbaar | Modern | Flexibel | Veilig | Zonder beperkingen

  • Wat ik waardeer is dat we echt samenwerken. Het is dus niet zo dat ze alles beter denken te weten. Nee, gewoon samen sparren in een goede en ontspannen sfeer. Die houding past bij onze onderwijsinstelling.

    Roel Slenders - Zuiderbos

    Bekijk meer cases

Bekijk ook onze andere diensten

PO Clouddiensten
PO Clouddiensten
Bovenschools
Office 365
Online Back-up
Identity Management
Identity Management
EduConnector
Esis of ParnasSys
Single Sign On
YourSafetyNet
YourSafetyNet
Bescherming Persoonsgegevens
ICT-, gebruikers- en antipestbeleid
(Mobile) Device Management
(Mobile) Device Management
Gecentraliseerd
Automatisch
Beveiliging
Instellingen
Digitale leer- en werkomgeving
Digitale leer- en werkomgeving
Office 365
Samenwerken
Communiceren
Documenten delen
Eenvoudig toegang
Schoolapplicaties
Nieuws
Agenda
Netwerk
Netwerk
Firewall
Switches
Antivirus
WiFi
Glasvezel
Telefonie
Telefonie
IP telefonie
Draadloos
Stichtingsniveau
Locatieniveau
Gecentraliseerd
Devices
Devices
Desktops
Laptops
Tablets
A-merken
Windows 10(S)
Chrome OS
Werkplek- en netwerkbeheer
Werkplek- en netwerkbeheer
Werkplekuitrol
Monitoring
Beheer op locatie
Updates en onderhoud
Advies op maat?
Advies op maat?
Neem direct contact op
Meer informatie

Wilt u snel meer informatie over onze diensten? Vul het formulier in en wij helpen u snel verder.