Support

Veel scholen in het PO en het VO hebben niet het personeel en de kennis voor een eigen ICT-afdeling. Een externe partij waar u altijd op kunt terugvallen voor ICT-vraagstukken is dan uitermate praktisch. DWE ICT helpt scholen graag om zorgeloos, praktisch en efficiënt te werken.

Remote

De medewerkers van DWE ICT helpen u graag. Liefst zo snel mogelijk, zodat de school bij problemen met computers, netwerken, systemen, telefonie, verbindingen of software direct kunnen rekenen op support. Veel problemen worden via een remote verbinding opgelost. Lukt dat niet gelijk, dan worden acuut de juiste stappen ondernomen. Bang dat u niet over het juiste jargon beschikt om uit te leggen wat het probleem is? Helemaal niet erg. Gewone mensentaal spreken we allemaal, dus wij ook!

Ik ben klant van DWE ICT

Storing of probleem? Onze helpdesk werkt als volgt:

  • storingen of problemen meldt u op werkdagen tussen 07:30 en 17:30 uur via (035) 5480 112 of via servicedesk@dwe-ict.nl
  • u wordt zo snel mogelijk geholpen, vaak direct al als u belt of mailt
  • werkzaamheden tot een half uur worden niet doorberekend
  • hebben wij langer dan een half uur nodig, dan komt uw call op onze actielijst
  • kosten voor call werkzaamheden worden separaat in rekening gebracht
  • om nare verrassingen achteraf te voorkomen, nemen we eerst met u door wat er nodig is
  • noodgeval buiten kantooruren? DWE ICT heeft een speciaal mobiel storingsnummer als onderdeel van een Service Level Agreement. Uw contactpersoon bij DWE ICT informeert u graag verder over deze Storingsdienst.

Ik ben nog geen klant van DWE ICT

Veel scholen in het PO en het VO hebben behoefte aan een goed bereikbare en deskundige ICT-servicedesk. Dat werkt eenvoudig:

  • gebruik van onze helpdesk is kosteloos voor opdrachtgevers met een ICT-service-overeenkomst
  • onze netwerkspecialisten zijn bereikbaar op werkdagen tussen 07:30 en 17:30 uur via (035) 5480 112 of via servicedesk@dwe-ict.nl en helpen u direct
  • onze helpdesk biedt directe telefonische ondersteuning bij problemen met computers, netwerken, telefonie, verbindingen of software
  • u wordt vakkundig geholpen, in gewone mensentaal. Zo kunt u snel weer verder!

Nu een storing?
Bel (035) 5480 112 of mail naar servicedesk@dwe-ict.nl

Meer informatie

Wilt u snel meer informatie over onze diensten? Vul het formulier in en wij helpen u snel verder.